سطح تعریف نشده

سطح تعریف نشده

برای داشتن بهترین کارایی و عمر باتری، گروه هپتا توصیه می کند تا تمامی نسخه های اصلی مانند iOS 12 را به صورت Clean Install نصب کنید. نیازی نیست که بروزرسانی های کوچک، مانند بروزرسانی iOS 12 به iOS 12.1، را از این روش انجام دهید و این روش مربوط به محاجرت از سیستم عامل iOS 11.x.x به iOS 12.x.x است.

قبل از هر چیزی باید بدانید که اگر بخواهید از روش Clean Install دستگاه خود را آپدیت کنید تمام اطلاعات روی آن حذف می شود. بنابراین قبل از انجام این نوع بروزرسانی از اطلاعات دستگاه با استفاده از iTunes یا iCloud نسخه بکاپ تهیه کنید.

در صورتی که بروزرسانی های اصلی مانند آنچه گفته شد را از طریق OTA انجام دهید، ممکن است بعضی از فایل های سیستم عامل قدیمی باقی بمانند و باعث ایجاد مشکلات نرم افزاری و کاهش کارایی و افزایش مصرف باتری شوند.

 

گروه هپتا مسئولیت هرگونه آسیب احتمالی که به هر دستگاهی با استفاده از این آموزش برسد را بر عهده نمی گیرد و ریسک آن بر عهده کاربر است.

 

پیش نیازهای آپدیت iPhone و iPad به صورت دستی

۱- جدیدترین نسخه نرم افزار iTunes باید بر روی سیستم عامل شما نصب شده باشد.

۲- فایل IPSW مربوط به دستگاه خودتان را دانلود کرده باشید.

۳- دسترسی به اینترنت داشته باشید.

۴- کابل سالم برای انتقال اطلاعات از کامپیوتر به آیفون/آیپد

۵- نسخه بکاپ از اطلاعات داخل دستگاه تهیه شود.

برای دانلود جدیدترین نسخه iOS به پست زیر مراجعه کنید:

دانلود جدیدترین نسخه iOS برای iPhone

 

آموزش آپدیت iPhone و iPad به روش Clean Install

مرحله اول: مطمئن شوید که جدیدترین نسخه از iTunes را بر روی ویندوز یا مک خود نصب کرده اید. در غیر این صورت ابتدا این کار را انجام دهید.

مرحله دوم: در این مرحله به فایل سیستم عامل با فرمت IPSW دستگاهتان نیاز دارید. برای اینکار به پست اشاره شده در ابتدای پست مراجعه کنید.

مرحله سوم: دستگاه خودتان را به کامپیوتر وصل کنید و آیتونز را اجرا نمایید.

مرحله چهارم: در این مرحله، پس از اینکه دستگاه توسط نرم افزار شناسایی شد، به تب Summery رفته و در آنجا با نگه داشتن کلید Shift سمت چپ (کلید Option در Mac) بر روی کلید Restore iPhone کلیک کنید.

مرحله پنجم: فایل IPSW دانلود شده مربوط به دستگاهتان را انتخاب کنید و صبر کنید تا دستگاهتان بروزرسانی شود.

 

در صورتیکه در فرآیند بروزرسانی به هر مشکلی بر خوردید آن را از طریق کامنت ها با ما در میان بگذارید تا به شما کمک کنیم چگونه آن مشکل را برطرف نمایید.

مصطفی

هپتا رو راه‌اندازی کردم تا بتونم به مردم کمک کنم راحت‌تر مشکلات دیجیتالی خودشون رو برطرف کنن. در حال حاضر هم خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی گرافیکی رو داخل پروژه گسترش میدم.

مصطفی

هپتا رو راه‌اندازی کردم تا بتونم به مردم کمک کنم راحت‌تر مشکلات دیجیتالی خودشون رو برطرف کنن. در حال حاضر هم خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی گرافیکی رو داخل پروژه گسترش میدم.

آخرین بروزرسانی: ۱۳۹۷/۰۹/۰۲دسته بندی: آموزش آنلاین, موبایل و تبلتبرچسب ها: ,
نظرات و دیدگاه شما

نظرات شما عزیزان

  1. Avatar
    پوریا ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ در ۱۵:۱۵ - پاسخ دادن

    سلام من این روش را انجام میدم ولی خودش میره حالت اپدیت از اینترنت و اصلا پنجره ایی باز نمیشه که بتونم فایل دانلودی ipsw را انتخاب کنم

  2. Avatar
    mohsen ۱۳۹۹/۰۱/۱۰ در ۱۴:۳۸ - پاسخ دادن

    سلام خسته نباشید من ایفون ۷ دارم وقتی ایفونمو وصل میکنم به لپ تاپم ارور the iphone could not be activetade becuse the activation information could not be optained from the device یعنی اصلا شناسایی هم نمیکنه گوشیمو الان من باید چیکار کنم گوشیم با اجر واقعا فرقی نمیکنه اگه میشه کمکم کنید ممنون

  3. Avatar
    Simin ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ در ۰۲:۳۵ - پاسخ دادن

    سلام آیپدم و از طریق آیتونز میخواستم آپدیت کنم که ناگهان صفحه قرمز شد و روی صفحه وصل به آیتونز رو‌نشون میده… نمیدونم چیکار کنم؟ یعنی درست نمیشت

    • مصطفی
      مصطفی ۱۳۹۹/۰۳/۱۶ در ۱۹:۲۱ - پاسخ دادن

      سلام، لطفا تصویر خطا رو برای پشتیبانی فنی در تلگرام ارسال کنید تا به من ارجاع دهند، آیدی پشتیبانی فنی در تلگرام heptaweb_support@ می باشد.