سطح تعریف نشده

سطح تعریف نشده

اینستاگرام در ابتدا با ایجاد فضایی مناسب برای بارگزاری تصاویر و اعمال فیلترهای مختلف به آن شروع به کار کرد، اما اپلیکیشن و شبکه اجتماعی با یکدیگر ادغام شد و هرسال قابلیت های جدید و منحصر به فردی به Instagram اضافه شد. در بین قابلیت های اضافه شده برخی از آن ها به حریم شخصی افراد مربوط می شوند. قابلیت جدید “Show Activity Status” به شما اجازه می دهد تا از آخرین زمان ورود کاربر مورد نظرتان به اپلیکیشن اینستاگرام مطلع شوید.

شاید برای شما سوال ایجاد شده باشد که همانند نرم افزار تلگرام که می توانستید زمان آنلاین شدنتان را از دیگران مخفی کنید، چگونه می توانید زمان آنلاین شدنتان را در اینستاگرام مخفی کنید تا دیگران از آنلاین شدن شما با خبر نشوند. این پست مخصوص شما تالیف شده است و در آخر خواهید توانست این قابلیت را خاموش کنید.

برای استفاده از این قابلیت، می بایست پیش از این به کاربر مورد نظرتان از طریق Direct پیامی داده باشید.

صفحه دایرکت اینستاگرام

مشاهده اطلاعات به سادگی مشاهده اسم افراد، در بخش Direct است! همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، زیر اسم افراد ارقامی را نوشته که نشان دهنده آخرین زمانی می باشد که کاربر وارد اپلیکیشن Instagram شده است. البته تمام آنچه که به شما نشان داده می شود زمانی بر طبق ساعت، روز یا هفته را نشان می دهد که دریافت کننده پیام شما داخل برنامه بوده است؛ با این حال، ممکن است شما علاقه نداشته باشید که کسی در اینستاگرام آخرین زمان آنلاین بودنتان را متوجه نشود. غیرفعال کردن این قابلیت بسیار ساده انجام می شود؛ کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

 

مراحل غیرفعال کردن Show Activity Status در اینستاگرام

  1. نرم افزار اینستاگرام را بازکنید
  2. بر روی ایکون پروفایلتان ضربه بزنید
  3. بر روی علامت چرخ دنده ای که در سمت راست بالا وجود دارد ضربه بزنید
  4. به سمت پایین اسکرول کنید تا به عبارت Show Active Status برسید و آن را غیرفعال کنید.

تنها یک مورد مهم را یادآور میشوم، آن هم اینکه هر زمان که شما Last Active Status را غیرفعال کنید، دیگر قادر به مشاهده آخرین زمانیکه دوستانتان و افرادی که به آنها پیام داده اید نخواهید بود که ممکن است در این باره نیاز داشته باشید که تصمیم بگیرید که این قابلیت روشن باشد یا خاموش.

غیرفعال کردن قابلیت Show Active Status در اینستاگرام

اگر میخواهید بفهمید که دوستانتان چه زمانی آنلاین شده اند و برای شما اهمیتی ندارد که آن ها هم این مورد را در قبال شما داشته باشند، این قابلیت به صورت پیش فرض توسط اینستاگرام فعال شده است و نیازی به فعال کردن آن نخواهید داشت.

 

مصطفی

هپتا رو راه‌اندازی کردم تا بتونم به مردم کمک کنم راحت‌تر مشکلات دیجیتالی خودشون رو برطرف کنن. در حال حاضر هم خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی گرافیکی رو داخل پروژه گسترش میدم.

مصطفی

هپتا رو راه‌اندازی کردم تا بتونم به مردم کمک کنم راحت‌تر مشکلات دیجیتالی خودشون رو برطرف کنن. در حال حاضر هم خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی گرافیکی رو داخل پروژه گسترش میدم.

آخرین بروزرسانی: ۱۳۹۶/۱۰/۲۹دسته بندی: آموزش آنلاین, نرم‌افزارهای کاربردیبرچسب ها: , , ,
نظرات و دیدگاه شما

نظرات شما عزیزان

  1. Avatar
    Mary ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ در ۱۲:۵۴ - پاسخ دادن

    من دی اکتیو میکنم ولی مجدد اکتیو میشه خودش چیکار کنم؟؟

    • Avatar
      فرنوش ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ در ۱۷:۲۴ - پاسخ دادن

      منم دقیقا همین مشکل را دارم

    • Avatar
      مدیرسایت ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ در ۲۳:۲۶ - پاسخ دادن

      سلام، از نسخه رسمی اینستاگرام استفاده میکنین؟ گاهی اوقات بخاطر مشکلات نسخه‌های قبلی این اتفاق میوفته گاهی هم تغییرات بخاطر مشکلات اینترنت ذخیره نمیشه، اگر این اتفاق افتاد از اپلیکیشن تغییر IP یک مرتبه استفاده کنین