سطح تعریف نشده

سطح تعریف نشده

همان طور که می دانید، با توجه به تحریم های شرکت اپل، ساختن اکانت Apple موسوم به Apple ID به یک امر دشوار تبدیل شده است. اهمیت Apple ID زمانی برای شما مشخص می شود که نیاز به دانلود کردن یک Application – بعضا رایگان – از App Store پیدا می کنید. علاوه بر آن، برای استفاده از محصولات شرکت اپل حتما می بایست یک Apple ID داشته باشید. لذا ساختن اپل آیدی یک امر ضروری است.

من به شما نحوه ساختن اپل ایدی رایگان کشور آمریکا را آموزش خواهم داد. علت اینکه کشور آمریکا را انتخاب کردم این است که معمولا اپلیکیشن های بیشتری در مارکت برای این کشور وجود دارند.

امروز قرار است تا به شما آموزش دهم که چگونه Apple ID مخصوص خودتان را بسازید.

 

آموزش ساختن اپل آیدی (Apple ID) رایگان

پیش از شروع به ساختن اپل آیدی نیاز به دانلود نرم افزار آیتونز خواهید داشت. می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از صفحه زیر دریافت کنید.

 

 

همچنین اگر به دنبال دانلود مستقیم آیتونز می گردید برای دانلود بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

با توجه به اینکه فایل های فوق از وبسایت soft98.ir برداشته شده اند، لذا کمال تشکر از این وبسایت را داریم. همچنین در صورتی که برای اکسترکت کردن فایل به پسورد نیاز داشتید، پسورد این فایل ها soft98.ir می باشد.

 

یکی دیگر از نرم افزارها و یا سرویس هایی که نیاز دارید نیز، نرم افزارهای تغییر آی.پی یا به اصطلاح فیلتر شکن هستند. با توجه به قوانین جرایم رایانه ای گروه هپتا نمی تواند نام نرم افزاری را بیان کند. تنها توجه داشته باشید که پس از تغییر آی.پی توسط VPN یا هر نرم افزار دیگری، آی.پی شما به آی.پی آمریکا تغییر کند.

به این منظور می توانید به وبسایت whatismyip.com مراجعه کنید. و عنوان رو به روی Location را مشاهده کنید. این گزینه می بایست یکی از ایالت های آمریکا و یا نام United States باشد. همچنین آی.پی آمریکا با شماره ۱۰۴ آغاز می شود.

 

پیشنهاد می کنم مطالعه کنید:

آموزش انتخاب یک رمز عبور قوی برای جلوگیری از هک شدن ایمیل و شبکه های اجتماعی | چگونه یک پسورد قوی بسازم؟

 

مورد دیگری که در ویدیو اشاره شده است، آدرس پستی فیک (تقلبی) است که می بایست وارد کنید. مشخصات زیر را زمانی که لازم بود وارد نمایید:

  • Address : 9592, Harding Avenue, Surfside
  • City : Miami
  • State : FL
  • Zip Code : 33154
  • Phone : 305-8611077

در آخر شما را دعوت به مشاهده ویدیو می کنم. لطفا نظرات خود را با من در میان بگذارید.

 

در صورتی که به خطای for assistance contact itunes support برخورد کردید چند راهکار دارد که در یک پست جداگانه به بررسی این خطا خواهیم پرداخت.

مصطفی

هپتا رو راه‌اندازی کردم تا بتونم به مردم کمک کنم راحت‌تر مشکلات دیجیتالی خودشون رو برطرف کنن. در حال حاضر هم خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی گرافیکی رو داخل پروژه گسترش میدم.

مصطفی

هپتا رو راه‌اندازی کردم تا بتونم به مردم کمک کنم راحت‌تر مشکلات دیجیتالی خودشون رو برطرف کنن. در حال حاضر هم خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی گرافیکی رو داخل پروژه گسترش میدم.

آخرین بروزرسانی: ۱۳۹۷/۰۴/۲۵دسته بندی: آموزش آنلاین, موبایل و تبلتبرچسب ها: , , ,
نظرات و دیدگاه شما

نظرات شما عزیزان