سطح تعریف نشده

سطح تعریف نشده

امروزه میتوان رسمی ترین ارتباط مجازی را ایمیل دانست. ارسال ایمیل روش های خاص خود را دارد. بسته به اینکه از کدام سرویس دهنده استفاده می کنید امکانات متفاوتی خواهید داشت. در این پست به آموزش ارسال ایمیل از طریق وبسایت Gmail پرداخته ام.

بدیهی است که برای ارسال ایمیل می بایست ایمیل مخاطبتان را داشته باشید. همچنین در سرویس ایمیل گوگل – موسوم به Gmail – می توانید برای خودتان ایمیل ارسال کنید! کافیست به جای آدرس ایمیل مخاطب، آدرس ایمیل خودتان را بنویسید.

برای انجام این آموزش نیازمند اکانت Gmail هستید. در صورتی که اکانت جیمیل ندارید، پست زیر را مشاهده کنید:

کار با Gmail: آموزش ساختن اکانت گوگل (اکانت Gmail) + ویدیو فارسی

مقدمه را همین جا به اتمام می رسانم، با مشاهده ویدیو می توانید سریعا ارسال ایمیل از طریق Gmail را یاد بگیرید.

 

آموزش ارسال ایمیل از طریق Gmail خیلی خلاصه طور!

متن های زیر تنها خلاصه ای از ویدیو فوق هستند. توصیه من این است که ابتدا ویدیو را مشاهده کنید و بعد از آن اگر در جایی به مشکل برخوردید از متن استفاده کنید. محتوای ویدیو بسیار کامل تر از متن های زیر است. در نهایت اگر به مشکل برخوردید فرم نظرخواهی می تواند پل ارتباطی بین من و شما باشد.

 

مرحله اول – به وبسایت Gmail.com مراجعه کنید و وارد حساب کاربری خودتان شوید.

پیش از هرکاری مرورگر خود را باز کرده و به وبسایت gmail.com مراجعه کنید. سپس با وارد کردن مشخصات ورود خودتان (آدرس ایمیل و رمز عبور) وارد اکانت خودتان شوید.

با توجه به اینکه بعضی از کاربران قابلیت امنیتی Two-Factor Authentication را فعال می کنند – توصیه من هم این است که این قابلیت را فعال کنید – پس از وارد کردن رمز عبور صحیح می بایست به یک روش خاص (تایید از روی تلفن، تایید با وارد کردن کد پیامک شده، تایید با استفاده از کد ایمیل شده) کد دیگری را وارد کنند. البته در حالت تایید از روی تلفن نیازی به وارد کردن کد نیست، تنها می بایست بر روی تلفن هوشمند خودتان تایید کنید که خودتان در حال ورود به اکانتتان هستید.

 

مرحله دوم – بر روی کلید Compose کلیک کنید

با کلیک کردن بر روی کلید Compose بالای فولدرهای ایمیل، پنجره ارسال ایمیل جدید برای شما باز می شود.

 

مرحله سوم – آدرس ایمیل مخاطب را وارد کنید

داخل فیلد to، آدرس ایمیل مخاطب تان را وارد کنید. در صورتی که می خواهید برای چند نفر یک ایمیل ارسال کنید می بایست از گزینه های CC/BCC استفاده کنید.

 

مرحله چهارم – عنوان ایمیل خود را بنویسید

پس از وارد کردن آدرس ایمیل مخاطب، نیاز است تا عنوان ایمیلتان را بنویسید. بهتر است یک عنوان با مفهوم بنویسید تا ایمیل شما با ایمیل های اسپم مشابه نشود!

 

مرحله پنجم – محتویات ایمیل را بنویسید و ارسال!

متن خود را بنویسید و به آن شکل و شمایل بدهید، آن را درشت کنید، کج بنویسید یا زیر آن خط بکشید. می توانید فایل و عکس مورد نظرتان را پیوست ایمیل – با کشیدن و رها کردن می توانید این کار را انجام دهید – کنید و سرانجام پس از انجام این کارها بر روی کلید “Send” کلیک کنید.

 

 

مصطفی

هپتا رو راه‌اندازی کردم تا بتونم به مردم کمک کنم راحت‌تر مشکلات دیجیتالی خودشون رو برطرف کنن. در حال حاضر هم خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی گرافیکی رو داخل پروژه گسترش میدم.

مصطفی

هپتا رو راه‌اندازی کردم تا بتونم به مردم کمک کنم راحت‌تر مشکلات دیجیتالی خودشون رو برطرف کنن. در حال حاضر هم خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی گرافیکی رو داخل پروژه گسترش میدم.

آخرین بروزرسانی: ۱۳۹۷/۰۵/۰۶دسته بندی: آموزش آنلاینبرچسب ها: , , ,
نظرات و دیدگاه شما

نظرات شما عزیزان